Sari navigarea

Ora 10:58

Am intrat pe FB-ul tau si am vazut asta :  ” ***********************

is in a relationship and it’s complicated. ” De asta m-ai parasit ? De asta nu ai mai vrut sa vorbim? Sau ai facut-o doar pentru ca sa uiti mai repede de mine?   Spuneai ca nu poti avea acum o relatiesi din cauza asta trebuie sa ne despartim. Te iubesc si iti respect dorinta. Am citit ieri articolul de pe blogul tau referitor la o zi anume din viata ta…. Aceleasi intrebari mi le-am pus de cand ai plecat, in fiecare zi, in fiecare ora, in fiecare clipa…

Am auzit de la cineva ca daca se merita sa lupti, trebuie sa lupti pana la capat. Eu STIU ca se merita.

De ziua ta noi implineam 2 saptamani de cand ne-am vazut si de cand a inceput relatia noastra. Ai spus ca nu trebuie sa sarbatorim la fiecare doua saptamani, ca se pierde bugetul. Ca vom sarbatori la jumatate de an…

Am vazut lucrul acela pe FB… Am hotarat ca in ziua de 11 martie 2010, cand vom implini 6 luni de cand ne-am cunoscut, sa ma sinucid.

Pana atunci, nu-mi ramane decat sa incerc sa te aduc inapoi.

Te iubesc

 

Melodia pentru articolul asta:


Lasă un comentariu