Sari navigarea

Ora 11:51

Ma doare… Ma doare ca nu mai vrei sa fii langa mine, ma doare ca nu mai vrei sa-ti ofer dragostea mea, tot cea ce a mai ramas bun in mine. De ce ai plecat ? De ce nu ma vezi ca plang? De ce trebuie s afie asa ? De ce nu vrei sa ne mai dai o sansa? De ce a trebuit sa fie asa ? De ce nu vrei sa ma crezi ca te iubesc ? De ce nu accepti ca te iubesc ? De ce refuzi sa te iubesc ? De ce ? De ce ? De ce ?..

Ma doare inima, capul, tot corpul. Ma doare si particica de suflet care a mai ramas in mine.

Ora 12:01

Si tu ai suferit. Cred ca stii atunci cum ma simt. Ti-am zis ca trebuie sa trecem IMPREUNA peste toate obstacolele. Ai zis ca in relatia noastra trebuie sa existe comunicare. Tocmai ce ne-a lipsit.

Am de gand sa lupt ca sa te castig inapoi in viata mea.

VREAU SA TE FAC FERICITA. VREAU SA FIM FERICITI. IMPREUNA.

Voi lupta pentru tine.

Atat cat mi-a mai ramas. Pana pe 11 martie 2010, ora 13:40

Te iubesc.

Ora 12:35

Ieri iar am plans. Pentru tine, dupa tine, pentru dragostea mea catre tine.

Te iubesc… Cu aceste cuvinte pe buze am adormit aseara. Cu acelasi cuvinte m-am trezit dimineata si ti-am zambit. Te-am imbratisat. Te-am sarutat. Si iar ti-am spus : „Te iubesc !

Ora 13:53

” I can’t get my mind of you „

Unde ma intorc, te vad doar pe tine.

Ma gandesc doar la tine. Pozele tale si amintirile cu tine imi staruie in gand zi si noapte.

Nu mai pot. Nu stiu cat voi mai rezista asa. Fara tine.

Lasă un comentariu